Välkommen vecka 40

 
BF dagen var igår. Den avslutades som en julafton utan julklappar. Natten till den 20 juli var sömnlös och hela dagen var långsamt. Det är något med att få ett datum. En fin grej att längta till men så jobbigt att ingen händer. Varför kommer du inte bebin? Alla vill träffa dig! Jag vet inte heller om det är placebo men bebin rör sig jättemycket och det strålar neråt i slidis. Bäckenet känns som det har blåmärken och jag är pigg men trött på samma gång. Hoppas att det är ett tecken!
 
Jag tänkte skriva lite namn och andranamn för att känna hur det känns att skriva ner så låt se:
 
Om det blir en pojke:
Leonard Alek Kaj Dahlberg
Bror Karl Hektor Dahlberg
... egentligen har det alltid varit Billy Björkman MEN eftersom jag och Andreas inte är gifta blir det Dahlberg som efternamn på bebisen och Hektor och Kaj har liksom spurtat förbi Billy
andra pojknamn & andranamn är Per, Frans, Julius, Pelle
 
Om det blir en flicka:
Anna Judith Julia Dahlberg
Annie Nike Dahlberg
Judith Lycke Dahlberg
Nora Judith Dahlberg
Nanna Dahlberg
Vega Dahlberg
... andra tjejnamn jag (och Andreas, iaf vissa) gillar: Lily, Bruna, Ava, Lisen, Vera, Tuva, Tova
 
Unisex vi gillar är Lo men det känns lite som alla kids heter det numera. Alltså vi kommer aldrig bestämma oss hahaha!
 

Kommentera här: