1 månad


Älskade baby Hektor. Hurra för 1 månad. Då låg vi på förlossningen och hade precis fått dig på magen. Inget fosterfett bara lite blod i håret. Luktade så gott och skrek så högt. Den stunden och dagarna på BB är något jag vill tillbaka till. Då vi bara var vi tre och inga andra måsten.

Nu tittar du. Ler och hänger med på ett helt annat sätt. Det är en utveckling vi också vill vara med på. Fina skrutten! Igår var vi på BVC 5530 g stor bebis. Torsk på tungan som vi botar med medicin men det går bra. Huvudet skulle vi också vända på mera så han inte blir skev! Mycket att tänka på i baby världen. 
1 Leyla Andersson:

skriven

Såå söt ♡ längtar mig oxå tillbaka till BB tiden (efter förlossningen dårå hihi) så speciell o mysig! Då är mina ändå 3 och 1år nu.. tror alltid man kommer minnas den tiden ♡ kika in på min blogg om du vill? Svägerskan Anna kubel som propsa på att jag skulle starta en ;)

Kommentera här: