Hektors första midsommar

En sådan dag. Där allt bara blev efter lust. Älskar sådana dagar. Vi hängde ute hos Andreas föräldrar på Fotö. Käkade en enorm midsommarlunch fullproppad med sill, paj, räkor och gräddfil. Toppade med jordgubbar l jag glass.


Hektor fick köra lite på färjan, hehe. Vi promenerade in till Hönö kliva, käka glass. Dansa kring stången på Fotö. Träffade fina vänner och blev inbjudna till kvällskalas.


Jag gjorde varsin krans till mig och Hektor och fick ett somrigt kort. 


Hektor fick en förtidig ettårspresent då vi åker till Portugal på fredag. Världens finaste Lego box med jorden runt tema. Massor med djur: lejon, zebror och valar. Paketet var såklart roligast.


Jag körde flakmoppe för första gången i livet och bakade min första hemmagjorda tårta som blev smarrig och snygg!

 

Hektor somnade efter mycket om och men. Tyvärr många tårar. Men vid 10 kom vi iväg på barnfri tid och drack några öl och hängde med fina kompisar. Älskar att få skratta helt fritt och prata om ingenting.


Ikväll ska vi på Bruce Springsteen. Älskar att min pappa äntligen ska få se honom live. Tänk att ha lyssnat på en artist hela livet och vid 50 få se honom live. Den känslan ger mig gåshud!
1 Sarah:

skriven

De e så gott me hemmagjord tårta :)

Kommentera här: