om man går på klubb som gravid...

..är man malplace då? 
 
tja, jag vet inte... kanske, kanske inte. Vi ska väl egentligen mer på en spelning och det var längesen! Vita bergen heter dom och William och Robert är jätteduktiga! Dom finns på Spotify så lyssna på vetja. När jag hör en viss typ av musik, som är pepp tänker jag på rödvin. Sedan kommer cigaretter, dans och varmt gräs. Allt som inte tillhör en graviditet. Jag vet! Förvisso skulle jag inte byta ut detta mot alla fyllor i världen men det är så jäkla gött att bli full ibland bara och jag saknar det. Som när jag och Andreas blir fnittriga bakom solglasögonen efter några öl under sommaren och dagen efter...! Tänk en bakfylla med alla dumma ord och den sega men mysiga dagen det är. Se solnedgången gå upp när vi går hem, ta av oss skorna för att de är för danströtta. Ja det vill jag ha!
 
 
och jag tycker fan inte det är något konstigt med det!

Kommentera här: