baby dream

Nu är det vecka 23 och bebin sparkar så mycket nuförtiden! Mysigt men ibland lite jobbigt. Jag har känt av hormonella förändringar vilket chockar mig lite grann. Det började med att jag vaknade och försökte få pli på min SGI med hjälp av försäkringskassan. Två timmar senare brast allt. Samtalet fick bra. Vi får vänta och se hur mycket pengar jag kommer att få ut men tårarna bara rann. Ville att Andreas skulle vara hemma och kramas. Fick huvudvärk och kunde inte lägga på telefonen!
 
I efterhand så vet jag att jag haft mycket att göra. En massvis grammatiktenta, vilket har lett till plugg då jag egentligen brukar umgås eller har egentid. När rutinerna bryts får jag lite panik inombords och tillslut blir jag paralyserad som imorse! Då är det bra att Andreas finns och lugnar mig till hundra procent <3 

Kommentera här: