vecka 25

 
Libero hälsar att bebben är lika stor som en aubergine! Jag tycker det är enormt och känner verkligen när bebin rör sig och lägger sig i olika vinklar i magen. Häftigt känsla och jag passar på att ligga kvar och känna, klappa magen för att få lite kontakt. 
 
Det är redan april och snart fyller jag 25! Jag vet inte vad jag vill ha för kalas. 25 känns inte så stort längre med en bebis i magen. Egentligen vill jag ha en megafest. Men känns lite konstigt just nu. Får se om det blir någon aktivitet typ frisbeegolf i skatås! Snart flyttar vi med, måste börja packa. Jag får inte bli stressad. Min hy kliar så då. Men jag känner mig lite neråt ibland. Lite gravidutanför och tyckasyndommig syndrom. Det har varit skönt att prata med några som är/har varit gravida för att få lite inspiration och fint snack. Den 21 april börjar vattengympan. Då hoppas jag att kunna ha lite bebissnack med kvinnor i samma situation!
 
Pöss pöss

Kommentera här: