Mammahjärtat


Tittar på dig. Andas in dig, din doft och ditt mjuka hår. Fötterna som är så böjbara och huden så mjuk. Du är det finaste jag vet! Längtar tills du gör nya upptäckter men älskar att du är så liten. Min Hektor tänk att jag får vara din mamma. Tänk att du låg i min mage. 

Jag hade en jättebra graviditet men hade inte överdrivet med känslor för magen och baby längtan. Såg det lite mer som en färdsträcka med start och mål. Där kroppen gör extrema förändringar och sen ska sättas på kraftprov. Visst var det så men sen du kom till oss har du växt på mig.  Gjort mig rörd, stolt och jag har inte velat vara nån annanstans än just här. Känslor är lurigt och det är viktigt att prata om dem. 
1 Josefine:

skriven

Jag såg nog min graviditet likadant. Men nu finns det ingen annan än min son. Man blir så stolt för minsta lilla sak de gör.

Hektor är riktigt söt!

2 Josefine:

skriven

Jag såg nog min graviditet likadant. Men nu finns det ingen annan än min son. Man blir så stolt för minsta lilla sak de gör.

Hektor är riktigt söt!

Kommentera här: